Že kar nekaj podjetij poznam, kjer jim je klicni center pomagal pri vzpostavitvi še boljšega odnosa s strankami. Zato o tem razmišljamo tudi mi. Resnično potrebujemo nadgraditev za to, da bodo stranke še bolj zadovoljne. S tem ne mislim, da trenutno niso, ampak želim še mnogo bolj izboljšati to. Ko sem pregledovala seznam, ki so mi ga predlagala različna podjetja, sem imela kar veliko izbire, da najdem zelo kakovosten klicni center za to, kar potrebujemo.

Imela sem na voljo najmanj šest različnih kontaktov, ki sem jih imela namen preklicati, da se dogovorim za sestavek oziroma če je možno, da prejmem kar ponudbo. Seveda, če bo dovolj, da se po telefonu vse dogovorimo. Imam namreč kar nekaj točk, na katere bi se morali fokusirati in mislim, da bi bilo bolje, da se dobimo na sestanku, ker bo mnogo lažje, da gremo skozi vse stvari in se lahko uskladimo s tem, če lahko pravzaprav te stvari uredijo za nas. Ko sem začela klicati vsak klicni center posebej, sem ugotovila, da bo že s prvimi klici zelo veliko dela, ampak mislim, da se bom lahko vse dogovorila po telefonu. Kar me zelo veseli, saj bi za to, da bi šla na toliko sestankov, potrebovala res ogromno časa, ki ga pa ta trenutek res nimam.

Izbiram klicni center preko priporočil

Ko sem opravila vse klice, sem morala le še počakati na ponudbe. Če mi bo le uspelo, bom preko ponudb izbrala enega ponudnika in potem bom odšla na sestanek, ker za končni dogovor bom vsekakor morala tja, da vse pripravimo in bo lahko izvedba kar se da gladko potekala. Res pa upam, da mi bo uspelo izbrati klicni center brez predhodnih sestankov, ker bi mi res koristil ves ta pridobljeni čas. Kar precej dela bo s tem, ampak vem, da bo na koncu izbran en zelo dober klicni center samo najti moram tistega, ki je najbolj vešč v tem, kar potrebujemo.